Thursday 4 June 2009

Fashionkiss.punt.nl loves Poema Jones











Poema Jones
Fashiontips | 04 Juni 2009 | 15:14:12

Ik zeg Poema Jones. Jij zegt hoogstwaarschijnlijk wat? Poema Jones. Poema wattes denk je weer. Poema Jooohooones! Wie is dat? vraag je jezelf nu vast af.

Poema Jones is een getalenteerde jonge vrouw. Oh oké, zie ik je al denken. Ik ben nog niet klaar!

Poema Jones maakt sieraden, tassen, kleding en mutsjes helemaal zelf. Friemelvingers voor miniatuurwerk. Eeuwen geduld om zo'n prachtdingetje in elkaar te zetten. En het resultaat mag er zeker zijn! Poema Jones is geïnspireerd door Afrika, de natuur, liefde, hip hop, rocks roots reggae en haar oma. Gooi al deze inspiraties in een blender en laat je verbazen wat dit tot stand doet komen.

Kleurige oorringen, prachtige mutsen, geweldige tasjes en jurken waar je u tegen zegt. Ja deze kleding moet je met u aanspreken. Al is het maar om het feit dat miss Poema Jonesdit helemaal zelf heeft gemaakt!

Nieuwsgierig geworden? Klik snel op Poema Jones en laat je verassen door alle mooie dingen die deze jongedame zelf maakt. Prijzen variëren van 6 euro tot 60 euro, dus voor iedereen wat wils!

Benieuwd naar mijn persoonlijke favorieten? Kijk hieronder even!


mutsje Sweet Sally Beige,

Sweet Sally lightblue-brown, beide €25



Sister Carole All Green voor €12,50 en Square bizz Vanilia voor €14,95




Hou in jullie achterhoofd dat alles handgemaakt is en er veel tijd inzit. Dus duur? Nee absoluut niet. Ik vind het een fair price hebben! Miss Poema Jones krijgt van mij 5 thumbs up, voor alle tijd, voor alle prachtige creaties en de originaliteit!

No comments: